STØTTEMEDLEMSKABER

VORES STØTTEMEDLEMSKABER

Tank og støt As Idrætsforening

Januar 1, 2019

OK Benzin støtter Sporten i Danmark…. OGSÅ As Idrætsforening. Få et OK Kort og så støtter du As IF, hver gang du tanker benzin eller diesel. Du skal blot gå ind på www.ok.dk og bestille et OK-Kort, og under sponsornummer skal du skrive 559865. (Husk at have dit dankort eller kontonummer klar…. hvorpå betalingen til ok skal trækkes) HAR du allerede et OK Benzinkort, og er det IKKE tilknyttet As IF, så ring til OK på tlf. 89322211 og spørg efter Birgitte Poulsen. Oplys Hende dit Kort-nummer og sig at du fremover ønsker at sponsorere As IF nr. 559865.

Støttemedlemskab

Januar 1, 2019

Et støttemedlemsskab i As Idrætsforening koster 100,00 kr pr år. Som støttemedlem er er man med i lodtrækningen sidst på året om 3 flotte julekurve. Hvis man gerne vil støtte As Idrætsforening med et større beløb, kan man blot købe flere medlemskort. Dette øger også muligheden for gevinst i lodtrækningen. Som bevis for, at man er støttemedlem, får man udleveret et lille plastikkort påført det støttemedlemsnummer man har fået. As Idrætsforening vil herefter hvert år i Marts måned runddele indbetalingskort så man – hvis ellers man ønsker det- kan forny sit støttemedlemsskab. Såfremt at salget af støttemedlemsskaber bliver en succes vil der også hver år i juni måned blive udtrukket 3 vindere af en “sommerferiepakke”

AS IDRÆTSFORENING